luni, 4 iunie 2012

Dialog

Dialog pe YM intre un cumparator si reprezentantul unui magazin online.
Astept cu interes comentariile ambelor "tabere". 

Vanzator (v): spuneti va rog BUZZ!!!
v: buzz ... ok , v-am scris deja , repet : spuneti va rog
Cumparator (c): ati prmit comanda
c: ati prmit comanda cu 2 tranzistori
v: ma uit
v: 1 buc = 10 lei
c: 2 bucati
v: comanda minima = 30 lei + taxe
v: va pun 3 buc ?
c: nu
c: 2
v: 2 x 10 = 20
v: comanda minima = 30
c: puteti trimite 2 buc
v: ma rog , cititi ce am scris mai sus , 30 lei comanda minima
c: da 1 bucat puteti trimite
v: da , normal , 1 buc da
c: trimiteti 1 da este original ?\
v: da , sigur
c: trimiteti cand ajunge
v: maine dimineata ajunge
c: cat costa posta
v: taxele le platesc eu
c: si cum
c: posta no paltim noi
v: nu , eu
c: cat coasta 1
v: 10 lei
c: tranzistor
c: trimitetil
v: da
c: 1 acuma
c: si maine trimiteti anca 1
v: acum fac pachetul
c: ok
v: sigur , trimit unul azi si unul maine
c: ms
c is typing...
c: la revedere
v: eu va multumesc
v: o zi buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu